Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Jennie Johansson - 30 januari 2013 20:35

Hej!


Har just kommit från fys och cirkelträning. Kan ju säga att jag är rätt slut nu. först körde vi cirkelträning och fys i skolan på gymnastiken och sen körde jag ett entimmas pass nu i kväll. Körde boxning, hantlar, plankor, handstående, massa mage och en hel del kondition och flås. Avslutade med idioten

  

Kör jättehårt nu. Ska göra mitt bästa för voltigelaget och kval till SM,


Nu tränar jag inför provet och ska snart kolla lite TV.


Jag längtar verkligen till helgen. då ska mitt voltigelag ha en övernattning hos Nathalie. längtar jättemycket!!!! I morgon ska jag och Emmie till Ludde och Lukett. Mysigt!


Slänger in en bilde på vår voltigeprimadonna Bella. Här var hon rastlös och hungrig hahaaha...


 


hejdååå





Av Jennie Johansson - 30 januari 2013 17:36

Har nyss ätit middag och Line har åkt hem. Har varit jättekul som vanligt.


Nu laddar jag för cirkelträning och i morgon blir det ridning av de här två finisarna:


   


Hejdåå

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards