Alla inlägg under mars 2013

Av Jennie Johansson - 31 mars 2013 10:50

Saknar dig så otroligt mycket älskade kusin! Du är bäst och kommer alltid att vara det på alla sätt och vis! Jag älskar dig och kommer alltid att göra det! Du skulle vara 16 år nu idag om du var i liv! Alla vi älskar dig och kommer alltid att göra det! Uppvisningen idag jag ska göra på Sorf kommer jag göra för dig! Jag hoppas att du tittar på hur duktiga vi blivit! När jag är uppe på hästen ska jag inte vara rädd för jag ska tänka på dig! Du gjorde mig alltid lika glad! Voltigen räddar mig från att inte bli ledsen! Ibland är det tur att voltigen finns där så att man har kul och slipper tänka på allt sorligt!


Om du läser detta inlägg i himlen älskade kusin hoppas jag att du blir glad för allt jag gör idag, i morgon, om 10 år osv betyder så mycket! Skulle kunna göra vad som helst för att du skulle få komma tillbaks till jorden här med oss!


Älskar dig så mycket!!


   

Du är verkligen bäst på alla sätt och vis!      

Av Jennie Johansson - 31 mars 2013 08:00

Den här är 2-3 år gammal men aja...


 




Av Jennie Johansson - 30 mars 2013 16:03

Vi har nyss kommit hem från Chicko. Mamma red ut en runda och efter det fick Julia och jag rida honom barbacka.... TILLSAMMANS! Ha ha. Började bra. Vi skrittade och travade lite. Asgarvade för Julia sudsade nästan av och jag for upp på hans vassa manke... ajajaj.


Sen skulle vi prova  att galoppera. Vi blev överlyckliga... det gick! Tills han saktade av och det blev ännu studsigare... ploff så låg vi i spånet. Han är ju inte så liten att drutta av ifrån. Julia halkade på sniskan och drog med mig ner. Chicko stannade och puttade på oss med mulen för han tyckte inte vi skulle ligga där och kräla. Gulliga hästen!


Film från galoppen kommer här :)



Fallet kom inte med för då hade mamma gått för att kolla till oss...


Hejdååå

Av Jennie Johansson - 30 mars 2013 15:29

Hej!!

I morse åkte vi till sorf för att Julia skulle rida Clearound. Hennes andra start på 20 cm. Under tiden Julia gick banan fick jag rida fram Ayla i super korta läder eftersom jag fick rida med Julias läder, hahah! . Jäklar vad pigg hon var!! Den ända hon ville göra var att galoppera!


Julia var jätte duktig. 4-fel men den här gången kunde hon hela banan +att hon nästan galopperade hela banan! Wow!

När vi sedan kom ner till stallet fick hon jätte mycket beröm av sin lärare Joanna. Joanna tyckte att Julia hade varit så duktig som galopperat nästan hela banan, så hon fick en pokal och en rosett! Det är ju inte många gånger hon har ridit!


Film på Julia och Ayla. Ayla stannar och bajsar mitt i bara hahaha



Hejdåååå





Av Jennie Johansson - 30 mars 2013 08:00

Nästan alla mina bilder betyder någonting men den här bilden tog jag när jag var pirrig och otroligt kär! haha...


 

Men den killen jag gillade då gillar jag inte nu...   


Av Jennie Johansson - 30 mars 2013 06:58

Hej!

Jag och Julia var ute och letade påskägg då vi hittade två ägg med två träningstoppar! Tacktack!

Av Jennie Johansson - 29 mars 2013 08:00

Blir så ledsen när jag ser DEM här bilderna har lust att bara lägga mig ner och stor böla!!!! Hur kan man?!


         


Usch blir så ledsen...



Av Jennie Johansson - 28 mars 2013 08:00

OJ.. nu kommer en bekännelse...  JAG ÄR URDÅLIG på att använda smycken. Jag har nästan aldrig smycken. Vet faktiskt inte riktigt varför för tycker det är snyggt. Blir bara inte att jag tar på mig några.


OM jag har smycken så är det mest örhängen jag använder.


 



Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards