Alla inlägg under november 2012

Av Jennie Johansson - 30 november 2012 14:21

 


MUMS!!!!



Hejjdååå!



Av Jennie Johansson - 29 november 2012 16:20

Längtar, Längtar verkligen tills i morgon! I morgon är det Fredag och då ska jag och hela klassen sova över hos Albin! :D Kommer bli as kul!


 


Hejdååååååå!!



Av Jennie Johansson - 28 november 2012 19:49

Det här är saker ni kanske inte visste om mig:


  • Jag är extremt mörk rädd
  • Livrädd för hajar
  • Rider i två olika stall fast ingen egen häst
  • Har många olika bästisar
  • Ska börja på Ekeby nästa år
  • Är just nu trött som en gås
  • Älskar min familj
  • Går i klass 6 med 7 killar och en annan tjej
  • Min allra bästa vän heter Emmie 
  • Älskar godis kanske lite för mycket! 
  • Just nu vet jag inte vad jag ska skriva 





 

Happy fail!





Hejdåååå! 



Av Jennie Johansson - 27 november 2012 20:04

  Vi har en egen ridklubb här i byn … ha ha  eller vi skojar om att vi har det. Just nu består klubben av Emmie, Elsa, Alexandra och jag. Vi har en ridlärare också, Marie alltså min mamma. Hon försöker ha lektion för oss en gång i veckan. Superkul.

På lördag ska vi troligen rida barbacka lektion eller om det är hårt skrittar vi ut barbacka en sväng. KUUUUL. Längtar.


Här är vi


Alexandra och Bowen




 

Emilia och Basette (tror han stavas så)


 


Emmie och Lukett


   


Elsa och Misette


och så jag och Copper


 



Hej dåååå

Av Jennie Johansson - 27 november 2012 20:01

Hej!

Det är fullt upp den här veckan, men kul. I morgon ska jag troligen köra styrketräning/cirkelträning efter skolan. Bra för voltigen. Det eller så åker jag och rider om det inte ösregnar och Lukett inte känner av sina nya skor.

På torsdag efter skolan ska jag till Sorf och kolla på mammas ridlektion. Jag och Julia (min lillasyster) ska äta pizza där som vi ska hämta innan (eller efter). Mamma slutar sent från jobbet så då fick vi extra lyxigt… för hon vill inte missa ridningen haha.



hejdåååå

Av Jennie Johansson - 27 november 2012 17:50

Hej!
Nu har man julpyntat lite i mitt fönster :)

Av Jennie Johansson - 27 november 2012 16:58

Hej!


Idag vart det ingen ridning för att det var ett sånnt busväder och Lukett har fått nya skor. Hoppas det blir snö av det här. Skolan idag har varit bra. Spelade lite fotboll på rasterna och hade en rolig musiklektion i slutet av dagen. Fick jätte mycket beröm av läraren. Han tyckte att jag sjöng jätte bra :) Kul för jag trodde inte att JAG var bra på att sjunga   


 

Gammal bild på mig och Lukett!


hejdåå!



Av Jennie Johansson - 26 november 2012 19:30

Idag kom världens bästa mamma hem med nya, varma ridstövlar till mig! 


 


hejdååå!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards