Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Jennie Johansson - 27 januari 2013 22:08

ha ha kolla Emmis fot. Stackars Kristina fick den i ansiktet   


 


Bild med action :)


Hejdåå

Av Jennie Johansson - 27 januari 2013 21:15

Nu ligger jag nedbäddad i varm säng... skönt!


Voltigen idag var kul. Först tränade vi föräldralaget. De fick köra på bock och lite på häst. De kämpade på jättebra och gör framsteg hela tiden. De behöver väl lite mer stretch och så för lite stela är de nog hahaha.


Jag är nöjd med min träning och jag tycker mitt mördarupphopp gick bra. Det är jag nöjd med. Tyckte treküren gick bra även om det höll på att gå illa en gång bara. Som tur var gick det bra och vi garvade allihopa

  

Här är raset...

 

Jag tycker själv att jag gör framsteg eller vi alla gör framsteg... verkligen!!





   


Hejdååå

Av Jennie Johansson - 27 januari 2013 13:24


Av Jennie Johansson - 27 januari 2013 11:45

lyssna och ta till dig, för han har fan rätt!





 


När Solen Går Ner

Boom boom, knas bre, skott på husfasaden Ungarna kör fullt ut, de trampar  på pedalen Det går vroom vroom, knas len, ännu en begraven Slummen den är  sjuk, den smittar mig och gör mig galen Eyo vakna, varning, upplopp i  staden Folket kokar över, tänder eld på riksdagen Och massa vapen snurrar  runt bland barnen Och droger och våld har blivit en del av vardagen

Ey, jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går  ner Kan inte drömma mig bort Jag ser problem under mitt ögonlock

Jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går ner Kan  inte drömma mig bort

Jag kan inte sluta ropa Stänger ögonen och ser som svarta molnen hopas Undrar varför vägen ska vara fylld utav gropar Vi växer upp med känslan av  att ha förlorat Ser du vart det rotas

Och jag svarar: Sho ja Ser vad du ser, yo jag ser hur hatet frodas Droger i området, ser min broder överdosa Ser hur dom planerar, kalkylerar  varje move ja Förvandlar oss till bovar

Mannen är dom kloka Plundrar dom unga och springer ifrån notan Vart ska  de ta vägen nu när gården är skrotad Man sitter slagen och hotad I  handklovar

Eyo bror jag Ser hur små problem blir stora Mammas tårar rinner ner för  kinden när hon ropar Ännu en begraven som dog där han var bosatt Vill  blunda och slippa se men det går inte att snooza, nej, för

Jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går ner Kan  inte drömma mig bort Jag ser problem under mitt ögonlock

Jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går ner Kan  inte drömma mig bort Nej, nej, nej

När solen går ner börjar gamarna cirkulera Grisarna spanar och vargarna  blir flera Varmt blod blir kallt när drogerna förorenar Vapen blir flera  och våldet eskalerar

Överallt ser man folk som skenar Från centrum ut till stadens grenar Själen har blivit bortprioriterad Men det är ingenting media speglar

Några har vissnat in i roten, svårt här ute att florera När de lägger upp  taktiken hur dom ska spela Om vi är bara brickor i spelet, inget mera På  botten av en pyramid där livet ej värderas

Och stress tynger mig som ett ton stenar Jag går och väntar på att  detonera Det måste finnas andra sätt att leva I mina drömmar ser jag ett  folk enat

Jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går ner Kan  inte drömma mig bort Jag ser problem under mitt ögonlock

Jag kan inte sova nåt mer Allting går upp för mig när solen går ner Kan  inte drömma mig bort (Kan inte drömma mig bort) (Kan inte drömma mig  bort) (Kan inte drömma mig bort) (Kan inte drömma mig bort)



Älskar denna låt för att jag fattar vad han menar och för att han har såå himla rätt!


hejdåå!

Av Jennie Johansson - 27 januari 2013 10:23

Hej!


Idag ska jag hem till Emmies pappa i Sala vi får se vad vi hittar på. Vi ska i allafall äta pizza MUMS!!


i kväll åkter vi till sorf och tränar föräldralaget i voltige, de är så duktiga. Idag ska de köra på häst    får se vad vi hittar på. Efter det är det vår träning, vi har fått veta av Hanna att vi ska köra både kür och grund på Bella.


Blir nog en bra dag.


 


Hejdååå

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards