Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Jennie Johansson - 26 januari 2013 17:57

   



      

Av Jennie Johansson - 26 januari 2013 14:20

Tror att några av mina läsare gillar att läsa inlägg om Chicko, seniorlagets häst. Mamma red honom idag och jag ställde några frågor till henne.


Här svarar mamma på mina frågor.


Vad gjorde du och Chicko idag?

Jag red ut en sväng och det blev mycket trav och endel galopp. Han var pigg och glad, alldeles perfekt. Jag red fel väg först men Chicko hittade så det gick bra.


Slutade ridturen med lite mjukgörande i ridhuset. Han kändes fin.


Vad var roligaste med att rida chicko idag?

Kul att snälla farbror Chicko är lite busig ändå. Det märktes då vi red ut och det tycker jag är kul. Sen var han så gullig på hemvägen då han lite försiktigt började ropa efter Dinar och Kalle. Sött!


Sen är han ju lite kul för han är ett riktigt matvrak. Minstaste chans han har så ska han äta.


Mamma berättade att Chicko även fått nya skor och hon tog en bild till mig och min blogg.


 



Hejdååå

Av Jennie Johansson - 26 januari 2013 09:10

Hej!


idag blir det nog att vara med en kompis och i eftermiddag ska jag rida Lukett.


Få se vad det blir. jag kanske åker med mamma till Chicko en sväng på förmiddagen. hon är glad för all hjälp   




 


Hejdåååå

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards