Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Jennie Johansson - 25 januari 2013 15:29

1. Varför började jag på voltige?

Jag började på voltige för att jag tyckte det såg spännande ut och för att Line, en av mina bästa kompisar, gick på det och hon sa att det var jätte roligt. Hon tipsade mig om att det fanns en prova på grupp och jag började. Sedan dess har jag inte slutat och tänker aldrig göra det heller.


2. Varför älskar jag voltige?

Jag älskar voltige för att jag tycker att man får utmana sig själv och  får lära känna så många nya bra kompisar. Vi får lära oss att bli viga, starka och vi får mycket bra balans. Det bästa är nog att man träffar kompisar och får utmana sig själv.


3. Team Zorro? Vilka är vi?

 Här är vårat lag:


ALLA är glada, peppande och hjälpsamma!   

Världens underbaraste lagkompisar!!


VILDE

   


NATHALIE

   


KRISTINA

   


EMMIE

   


SARA

   


YRSA

 


och så är det ju ´jag förstås!



4. Våran häst:


Våran häst heter Bella som vi ska tävla och träna på. När Bella kom till sorf så kunde inte hon galoppera, men nu har hon världens bästa voltigegalopp!


 



5. Mitt mål med voltigen

Mina mål med voltigen är att jag ska bli vigare och fördela vikten bättre i treküren!

 


6. Vad laget har för mål?

Jag tror att alla har som mig: VI SKA GÖRA ALLT FÖR ATT KVALA TILL SM!   

 


hejdåå!





Av Jennie Johansson - 25 januari 2013 09:30

    

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards