Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Jennie Johansson - 23 januari 2013 20:47

Hej!


I kväll var det cirkelträning. Vi körde plankor åt alla håll, boxning, handstående, flåsövningar, hantlar, rygg, mage och lår. Jag fick hoppa över flåsövningarna med mycket löpning idag för jag har ont i min hälsena igen   

Jag gjorde extra stretchövningar för hälsenan och även tränade på vigheten. Det var jättekul!


Nu kollar jag Mästerkockarna och slappar. I morgon ska jag till stallet med Emmie om hon är frisk och kan. Hon var inte med på träningen idag. Men hoppas hon mår bra i morgon.


 


Bjuder på en gammal bild på Team Zorro som vi heter nu. Laganda!! Love


Hejdååå

Av Jennie Johansson - 23 januari 2013 20:23

Chokladmousse efter cirkelpass. Mums!



Av Jennie Johansson - 23 januari 2013 17:16

Grattis på födelsedagen mamma!



Till dig mamma:

Förlåt mig om vi bråkar ibland men jag lovar att bättra mig precis som alla sagt.


Du är den vackraste och finaste jag vet! Min mamma betyder allt för mig! Kommer alltida att älska dig. Du förstår inte hur mycket jag älskar dig. När jag är ledsen är det du som lugnar mig och säger att det kommer att gå bra.


Då du finns, då finns jag. Då du inte finns, finns inte jag... <3


Lovar och svär på att jag ska finnas på din sida föralltid!



 



hejdåå! <3

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards