Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Jennie Johansson - 22 januari 2013 21:00

Vilken j-la dag det har varit   


Vaknade supertrött för det har blivit sent några kvällar och igår hade jag jättesvårt att somna IGEN!! Fattar inte att det ska vara så himla svårt ibland

  


Sen var det skolan och där var det röriga lektioner IGEN!! Blir så trött på allt snack, spring och skit.


Kom hem och skulle fixa läxorna och då fick jag spel på matteläxan. Procent hit och procent dit, delar och decimaler. GALEN!


Sen var det mammas tur att vara grinig.... och då blir jag grinig... ha ha men nu är det bra igen.


Jaja nu har vi ätit god kvällsmat och ligger i sängen och myser. Skönt. Kan behövas efter några jobbiga dagar.


Imorgon blir det cirkelträning och firande av mamma och pappa som fyller år! GRATTIS!!!



    


Hej dåååå


Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards