Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Jennie Johansson - 10 januari 2013 15:34

Vem har rätt att slå någon?


Vem har rätt att snacka skit om någon?


Vem har rätt att kalla någon hora?


Vem har rätt att vara dum mot de mindre?


Vem har rätt att tycka att man är bättre en någon annan?


Vem har rätt att frysa ut någon?



SVAR: INGEN!

 

Handlar inte om mig, jag bara ser det runt om kring mig och det gör mig ledsen och arg.


Alla är vi lika värdefulla!

Av Jennie Johansson - 10 januari 2013 07:19

Hej!


Har just fått veta att jag kanske ska få åka med Lukette till Ransta och rida. Lukett behöver mer träning och det hårda underlaget är inte bra för hennes fötter. Suuuuperkul!


Vi ska också prova  ett annat bett då vi rider i hagen och på åkrarna eftersom jag är så fjunig hahaha


  • Idag ska jag försöka träna lite voltige och styrka hemma. Sååå gott det nu går med min onda rygg!!
  • I morgon åker jag till morfar och mormo för att fira min sena födelsedag. Godmat, shopping och säkert massa speeeel (älskar att spela spel).
  • Söndag ska mamma hålla lektion för mig och Lukett och sen är det voltigeträning.
  • Måndag voltigträning på Åkraskolan

ROLIGA dagar framåt!


En gammal bild på mig och Emmie - har ju hänt lite sen dess iallafall.


 

Hejdååå

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards