Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Jennie Johansson - 8 januari 2013 20:15

Tänk vad lätt det blir fel och missuppfattningar. Jag har en vän som jag tycker oförtjänt fått gnäll och elakheter kastat över sig. Det finns alltid två versioner och sanningen kan man bara förstå om man lyssnat på båda versionerna.


Lätt att bara lyssna på den ena sidan, haka på , lägga till och göra det värre utan att ens vilja höra vad den andra sidan har att säga.


Oftast handlar det om missförstånd! Jag tror gott om alla människor men ibland undrar jag om vissa gillar att skapa osämja, intriger och problem. Kanske är ett sätt att få uppmärksamhet - även om det är fel sätt.


KRAMAR på er alla därute som känner igen er och som själva hamnat i oförtjänta missförstånd och elakheter.



Tack för ordet


Hej dåå

Av Jennie Johansson - 8 januari 2013 15:43

Hej!


Nu har jag varit i skolan och haft en bra dag. Förutom på MATTEN då jag vart super trött! Vet inte riktigt varför men vart det iallafall :P Det kanske är Thailandresans bakottiden!



Nu chattar jag med Yrsa eller vi Facetimar! :D Är kul!


Bloggar mer sen!


 



hejjdåå!



Av Jennie Johansson - 8 januari 2013 06:57

Hej!
Igår kunde jag verkligen somna som en stock :D haha! Det var skönt att få sova ut! Nu laddar jag för skolan! <3

Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards