Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Jennie Johansson - 6 januari 2013 21:38

Hej!


I kväll hade vi voltigeträning. Lite tungt efter fotbollscupen men det gick bra ändå - även om det kändes i kroppen att jag kört hårt innan.


vi tränade på vår 3 kûr på Bella och jättemycket grund. Jag hade köpt varsin mascot i Thailand som alla fick. Tror de blev glada.


Nöjd med dagens träning med tanke på att jag dessutom varit på fotbollscup innan. Kul som vanlig  


     


   Bild från bocktävlingen i december.


Hej dååå

Av Jennie Johansson - 6 januari 2013 21:25

Hej!

Idag var jag och spelade julkuppen. Det började bra i första matchen då vi vann med 3-0 och i andra  matchen vann vi också och jag gjorde 2 mål. Vi vann även vår tredje match och det blev gruppseger. Jag gjorde två mål även i den. Totalt gjorde jag fyra mål och är jätteglad för det.

Förlorade kvartsfinalen mot Gidionsberg - avgjordes i straffar. Domaren missade ett mål som vi fick in och vi gick som förlorare av planen. Arga, gråtandes och upprörda.


Så här i efterhand är jag trots allt nöjd med framför allt mina fyra mål. Vi hade roligt och är ett jättebra gäng!!! Alla var jätteduktiga och kämpade superbra!


             



Bästa laget! Love you all!   


Hej dååå


Presentation


Hej!
Mitt namn är Jennie och jag är 12 år. Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, om min vardag och så vidare. Mina favorit sporter är voltige,ridning och fotboll. Jag älskar att vara med min familj och mina vänner!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SKRIV I MIN GÄSTBOK

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards